Garantie & klachten

Garantie en klachten

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen en zo zorgvuldig mogelijk met uw bestelling om te gaan. Mocht er toch iets mis zijn gegaan dan spijt dat ons. We lossen uw klacht zo snel en zo goed mogelijk op. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat u er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik.

 

Schade bij levering

We doen er alles aan om uw bestelling snel en onbeschadigd bij u thuis te bezorgen. Mocht er desondanks toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor u op. Vult u dan het contactformulier in. Om u snel te kunnen helpen, vragen we u om duidelijke foto’s van de schade bij te voegen. Wij nemen dan contact met u op.

 

Klachten

Bent u ontevreden over onze producten of service? Of heeft u andere opmerkingen? Vul dan ons contactformulier in. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Of bel van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 12.00 uur naar tel. 050-5016964.